30 septembrie 2014

Iarna asta vreau sa ma infasor cu...tine...:)



...pentru iarna ce vine, am incercat sa ma pregatesc cumva, desi nu-s niciodata pregatita cu adevarat pentru frig...am vrut ceva moale, calduros si usor, ceva de pus la gat dar si pe cap, ceva sa se asorteze cu orice.

 A iesit un fular circular ( asa numita "infinity scarf") care poate fi purtat in diverse moduri, si care chiar daca mi se incurca in par, nu produce mari pagube....coafura..rezista...:)


...sigur ca m-am preocupat un pic, in legatura cu materialul folosit, cu dimensiunea finala, dar am ales un fir care are 20 % lana, deci ar trebui sa fie foarte placut la purtat. Modelul are aspect de tricot, este destul de elastic, ceea ce ii confera o si mai mare adaptabilitate.

...sper sa ma fereasca de vant, poate si de ploi si ninsori, sa-mi ofere confort, sa-mi aminteasca de saptamana de toamna insorita in care l-am realizat si de ce nu, sa-mi aduca un zambet cand va fi admirat...:)



Pentru cei care doresc sa realizeze ceva asemanator, va voi da cateva amanunte:

If you want to make one like this, here is a great tutorial :

https://www.youtube.com/watch?v=kviC5g1AHgs&feature=player_embedded#!

I started with 190 chains, I worked 22 rows and the dimensions of my scarf (folded) are:


lenght  67 cm (26, 5 inch)
width   26, 5 (10, 5 inch)









 I used a 6 mm crochet hook and a Red Heart  yarn (Niki)



 The pattern is simple to follow and the scarf is stretcheble, soft, light and comfortable to wear.
 Enjoy it!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu